Tuesday, November 16, 2010

MATC DAN PEMILIHAN KUALA NERUS

Kami nak tanya pada JPP,semua yang bertanding AJK cabang tempoh hari menang tanpa bertanding sama juga dengan AJK AMK..kalau mereka ini letak jawatan hanya tinggal ketua cabang timbalan ketua cabang,dan naib ketua cabang bagaimana pemilihan dengan Mesyuarat agong boleh sah dan di jalankan tanpa minit mesyuarat,penyata kewangan dan laporan xtvt parti dari tahun lepas hingga kini.sama juga dengan AMK timbalan Ketua AMK dan AJK menang tanpa bertanding kalaulah mereka ini sudah letak jawatan bagaiman pemilihan boleh di jalankan yang tinggal hanya ketua dan naib amk sahaja,kami muskil wahai jpp dan sua tolong jelas kan selama ini kami hantar email berkali kali tiada jawapan jadi bagi kami di blog ini yang terbaik kami lakukan.

3 comments:

  1. SUA $ JPP samasekali tidak akan melayan segala tuntutan anda..kesulitan amatlah dikesali..anda siapa?

    -dswa $ dsai.

    ReplyDelete
  2. kami sekarang berkedudukan,mantap,kondusif,kenalan diseluruh dunia,disegani kawan $ lawan...kami tidak memerlukan makhluk2 mangkuk seperti anda semua..yg ikhlas kununnya.
    kami mahukan orang2 yg pandai merebut peluang,berwawasan spt mahu menjadi wakil rakyat,kejarkan jawatan,nama,tender dan seumpanya.

    -dswa $ dsai.

    ReplyDelete
  3. Selamatkan Pohon Keadilan...semuga Kuala Nerus ..hidup subur.

    ReplyDelete